skateboard


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD MACRO 1:2
Foto&Redigering: Mimi Aronsson (jag)

Lite härliga bilder som jag tog i sommras under Tall Ship Races, ganska häftiga tycker jag! :)

Idag har jag gått i skolan till klockan 3, sedan var jag med kompisar hela eftermiddagen. Skulle egentligen tränat fotboll idag, men alla planer var anstängda på grund av allt vatten. Det har ju regnat till och från nu i flera dagar, hösten har verkligen kommit nu. Nu ska jag fixa mej lite, sedan blir det läggdags för min del. Är sjukt trött just nu! Men ni får ha det bra, så hörs vi väl imorgon! Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-09-01 @ 16:05:29
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback