tjugoåttonde december


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
Foto&Redigering: Mimi Aronsson (jag) (bilden på mig har Mathilda tagit)

Hej!
Onsdag idag, och det är 3 dagar kvar tills nyårsafton. Jag längtar! :)
Idag har jag haft en väldigt lång dag, först gick jag upp vid klockan 5 på morgonen och klockan 6 skulle jag vara ute på Maxi med handbollslaget. Vi har hjälpt till att plocka upp varor några gånger, så idag gjorde vi det igen. Vi var klara någon gång vid 10, och då tog jag och Mathilda bussen hem till mig. Sedan vid 4 åkte jag in till stan för att träffa Hanna, vi skulle gått på en fotokurs men den var tydligen från 15 år. Så vi gick istället till bion för att kolla om det var någon bra film, men då var det 2 timmar tills nästa film skulle börja. Så vi gick inte på bio heller. Men sedan åkte jag hem från stan någon gång vid 6. Men nu ska jag faktist ta och sova snart, är ganska trött. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback