WKDY


Tee - Weekday 180:-

Hejsan! Köpte tröjan som är på bilderna ovanför idag när vi julshoppade i Malmö. Ville egentligen hitta något att ha på mig på julafton, men det blev inget som hängde med hem. Jag hittade en tröja på Zara som jag provade, men den var lite konstig i modellen så jag köpte inte den. Synd! Men jag köpte några julklappar, det är ju faktist bara 1 vecka kvar tills julafton! Jag längtar till tusen! Imorgon blir det handbollsmatch som jag ska kolla på redan vid 10 på morgonen, sedan ska jag själv spela match vid 3 tiden och efter det hem och plugga. Så får se om jag hinner blogga, men ni får hålla utkik under dagen. Nu måste jag sova, så jag orkar gå upp imorgon! Godnatt på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

fina bilder :)

2011-12-21 @ 12:19:44
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback