Nu är jag tillbaka!


Utsikt från Empire State Building
Nikon D3000 / Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6

Hejsan alla bloggläsare!

Nu är jag hemkommen från USA, och jag har verkligen haft det underbart! Det har varit enormt kul, och grymt häftigt! Känns lite konstigt att jag befann mig i USA för lite mer än ett dygn sedan. Jag har hur många som helst bilder att visa er! Längtar tills ni får se dom, hehe. Jag har shoppat vääääääldigt mycket, så det kommer komma bilder på allt någon annan dag. Men nu är jag sjukt trött, för jag har bara sovit några få timmar det senaste dygnet, och tidsskillnaden gör ju att man blir ännu tröttare. USA ligger 6 timmar efter i tiden för er som undrar ;) Men nu ska det verkligen bli skönt att sova i sin egen säng, det har jag verkligen längtat efter!
Godnatt, så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback