Porträtt - Mathilda Råman


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD MACRO 1:2 + silvrig reflexskärm
Foto&Redigering: Mimi Aronsson (jag)
Modell: Mathilda Råman
Assistent: Petter Paulsson

Fotade Mathilda i skogen idag, vi fick till några väldigt bra bilder! Och bilden här ovan blev jag väldigt nöjd med faktist! :)

Nu är jag tillbaka med bloggandet igen! Det har varit som en liten bloggpaus nu i några dagar kan man säga. Men jag har helt enkelt inte haft tid, och ingen större ork dessutom. Det har varit ganska bra väder, och då får man ju passa på att vara ute! Men jag ska sätta ner någon dag och gå igenom alla USA bilder som jag tagit, och sedan redigera dom lite. Men det får nog bli på onsdag eller något! Nu ska jag ta och sova, och imorgonbitti blir det en liten joggingrunda. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Mellberg

jättefin bild! :) <3

2011-07-12 @ 12:01:45
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh, jättefin bild!

2011-07-26 @ 09:46:05
URL: http://www.linnmickelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback