Bilder från Italien, del I


Flygplatsen i Köpenhamn, Danmark som vi flög ifrån :)


På flygplanet!


Framme på flygplatsen i Milano, och vi satt i evigheter och väntade på bussen! :)


Sedan kom den efterlängtade bussen som skulle köra oss i 2 timmar för att komma fram till skolan där alla våra kompisar skulle befinna sig! :)

Nu har jag tagit tag i att rensa bilderna från Italien, och visa er. Jag var ju där i September med skolan, på en utbytesresa med elever från Italien. En resa som jag aldrig kommer glömma! Vi var där i 10 dagar och bodde hos en värdfamilj, en av de häftigaste sakerna jag gjort i mitt liv! Skolan betalade allt (flyg,tåg,buss), men vi betalade såklart bara det vi ville shoppa/köpa. Så ni som får chansen att göra en sådan här resa, TA CHANSEN! Ni kommer inte ångra er! Min värdfamilj som jag bodde hos var jättesnälla, och tog hand om mig väl. Jag längtar som fasen tills italienarna kommer hit i maj till oss, det ska verkligen bli jättekul! Jag kommer lägga upp massa bilder från Italien, men jag ska försöka göra det så snabbt som möjligt. När jag har tid helt enkelt.

Men nu ska jag iväg och träna, så vi hörs imorgon antar jag. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Svarfvar

Wow spännande :D

2011-11-15 @ 10:39:00
URL: http://mikaelasvarfvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback