vattendroppar


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
Foto&Redigering: Mimi Aronsson (jag)

Vattendroppar i solljuset är underbart fint! Tog dessa igår på morgonen, och jag är väldigt nöjd. Bokehn blir så himla fin! Uppdateringen under de senaste dagarna har inte varit på topp, men jag har inte hunnit/orkat. Jag har varit med kompisar, famlijen och kusiner i helgen, så har inte riktigt hunnit sitta vid datorn! Idag är det ju förresten farsdag, för er som missat det (vilket jag tror ingen har gjort!). Grattis pappa, älskar dej! Jag börjar skolan 9 imorgon, men ska nog ta och sova nu för jag är grymt trött! Så vi hörs imorgon, kram & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fotoblogg - Josefin

ååh du tar så fina bilder :') ♥

2011-11-14 @ 16:30:09
URL: http://josefinfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback