green leafes


Hej på er! Idag har jag haft studiedag, riktigt skönt att ha en dag ledigt direkt efter helgen! Innan idag var jag inne i stan och åt lunch med pappa, kebab blev det. Riktigt gott! Sedan åkte jag hem och gick ut o fotade lite, och satt i någon timme vid havet. Solen var framme och havet slog in mot land, riktigt härligt helt enkelt. Nu har jag precis gjort mej klar, för vi ska iväg till mina kusiner om några minuter. Men imorgon blir det skola som vanligt, tråkigt. Jaja, nu måste jag sticka. Ha en bra kväll allihopa, kram!

Kommentarer
Postat av: nilez [PHOTOGRAPHY]

fin blogg :) följa varandra?

2011-10-01 @ 13:48:21
URL: http://nilez.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej Mimi!

Har du tänkt att uppgradera dig ifrån din nikon 3000D till någon annan (bättre)?

Vilken kamera tror du att du då kommer att köpa?

Du tar väldigt fina (!!!!!!) foton för att vara så ung, så fortsätt med det :) Din stil är super!

Kram :)

2011-10-01 @ 17:58:03
Postat av: Canonbra

Jättefina bilder! :)



Men det stavas leaves ;)



Kram!

2011-10-02 @ 18:07:28
URL: http://canonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback