the white house


Kamerautrustning:
Nikon D3000 - Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD MACRO 1:2
Foto&Redigering: Mimi Aronsson (jag)
På bild: Vita huset i Washington, USA

Här får ni lite fler bilder från USA, och denna gången några från Washington! Söndag idag, sista dagen på veckan och alltid lika slö dag som vanligt. Men idag har jag spelat fotbollsmatch, vinst blev det. Kom hem vid halv 7, och satte mej här framför datorn. Jag kom nyss på att jag skulle gå ner och kolla på idol, men trög som jag är var det ju slut klockan 9. Haha! Jaja, jag är så sjukt trött så det blir nog faktist snart läggdags för min del. Och imorgon har jag lite sovmorgon, börjar klockan 9! Men ni får ha en fortsatt bra kväll allihopa, godnatt & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback