batterigrepp


Jag har fått några frågor om mitt batterigrepp som jag fick i födelsedagspresent, så jag tänkte göra ett litet kort inlägg om det.

Mitt batterigrepp kommer från Kaffebrus.nu för 629:-, ni hittar det HÄR. Jag tycker att ett batterigrepp är något man helst ska ha i sin kameraväska. Man får dubbel batteri-tid eftersom det får plats 2 batterier, och man får ett mycket bättre & stadigare grepp! Jag tycker verkligen att ni som inte har ett batterigrepp ska köpa det, det är verkligen grymt!
Ni kan läsa mer om batterigrepp HÄR!

Hoppas detta inlägget hjälpte er något, för er som frågat om det. Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: ebba (:

det ska jag helt klart önska mig när jag fyller år , men ska önska mig ett macro-objektiv också ;)



kram

2012-04-09 @ 19:19:25
URL: http://eebbaaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åhh vill också ha!! :)<3

2012-04-09 @ 20:10:56
Postat av: Johanna

Tycker verkligen om din blogg Mimi!

Därför tycker jag att du ska vara med i min veckans blogg tävling som jag har på min blogg, lycka till! ♥

2012-04-09 @ 21:27:25
URL: http://johannav.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback