Ulrik Munther

Kamerautrustning: Nikon D3000 - Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD MACRO 1:2
Foto & Redigering: Mimi Aronsson (jag)


Idag har jag och mina bästa tjejkompisar varit i Gnosjö och kollat på Ulrik Munthers konsert där. Jag tog med mig kameran och fick några fina bilder, är faktiskt väldigt nöjd med tanke på att det var väldigt dåligt ljus där inne. Annars idag så har jag spelat fotbollsmatch, det blev vinst med 1-0! Sedan har jag kollat lite annan fotboll och träffat min fina pojkvän! Just nu sitter jag här och har lite ångest över att sommarlovet faktiskt är slut imorgon och att skolan börjar på måndag..jag orkar inte verkligen inte. Nu börjar jag ju 8:an också, så vi får betyg nu. Jaja, nu får jag sluta tänka på det och sova istället. Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Tilde :)

i vilket program har du gjort din header i?
och vart ifrån kommer designen?

riktigt fin blogg!
kram <3

Svar: Jag gör hela min design i photoshop :) åh, tack du! :) kram <3
Mimi

2012-08-20 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback