green


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
Foto & Redigering: Mimi Aronsson (jag)

God kväll! Idag har jag inte hittat på så mycket, förutom att jag har spelat fotbollsmatch. Just nu sitter jag och pillar på en ny design, hihi! Den kommer antagligen upp idag eller imorgon, får se när jag blir klar. Jag har gjort om mitt rum lite, vi har målat om mitt trägolv till vitt istället. Det blev grymt snyggt! Så jag ska städa lite på mitt rum imorgon så kan jag lägga upp bild på det! Men nu ska jag fortsätta pilla på designen och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: isabelle

fina bilder!

2012-02-20 @ 09:16:16
URL: http://bellisbeltan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan Mimi!

ja undrar om du kan beskriva ditt nikkor AF-s 50mm f1.8G för jag ska nämlingen själv köpa det men vet inget om det.

Kan du inte vissa dina bästa bilder du har tagit med det?

Va menas med att objetivet är fast?

Bra och dåliga saker?

Skulle du kunna beskriva det lite i ett kanske inlägg eller om du inte vill det kan du gärna mejla mig för jag skulle bli tacksam om du kunde beskriva det lite :)



Tack i förhand !! :D

2012-02-21 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback