half baked


Sitter just nu och mumsar på min goda Ben & Jerry's!
Jag har seriöst vart sämst på att blogga på nu på senaste tiden. Men jag har haft ganska mycket med skolan och helt enkelt inte orkat ta tag i bloggen. Jag har inte haft något att blogga om heller, inga bilder att visa. Och om man inte har några bilder heller blir det bara onödiga & tråkiga inlägg, som inte alls blir intressanta. Det är mörkt både när jag går till skolan och när jag kommer hem. Så det finns knappt tillfällen att hinna fota. Men jag ska försöka ta tag i allt snart, när jag får tid och orkar. Men imorgonbitti ska jag upp och springa, så måste nog gå och lägga mig nu. Om jag ska orka gå upp imon!

Godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: anna fahlgren

Var med i min tävling! Priset är ett inlägg om din blogg och en gratis design som du eller någon i din närhet får bestämma hur den ska se ut och ta del av! Kul va? Mina 1700 unika läsare kommer såklart få veta vem som vunnit och ta del utav din blogg! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/january/tavling.html

2012-01-28 @ 17:28:44
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback