tips: fixa din egen jeansväst

Hejsan!
Idag tänkte jag visa er ett litet tips på hur ni kan fixa en egen jeansväst! :)

♥ Ta en gammal jeansjacka som t.ex. är för liten, du behöver också en sax.


♥ Klipp sedan av armarna, antingen innanför sömmen eller utanför. Denna gången klippte jag utanför!


♥ Och här är resultatet! Jag tycker det blev grymt snyggt! :)



♥ Sedan kan man även sätta fast lite nitar, jag valde att sätta dom ovanför en ficka. Det blir en snygg detalj, som är superenkel att fixa!

Förresten, nitarna är köpta på Panduro för den som vill köpa sånna! ;)

Hoppas ni gillade tipset, och man kan ju även göra samma sak med en skinnjacka! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så snygg den blev! :)

2012-06-03 @ 11:47:48
URL: http://mittuniversum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback