Fake it til' you make it


Hon ba chillar utan huve hehe ;) Bilden är tagen av mig i spanien, saaaknar  ♥

Hallå i stugan!
Detta är nog det sista gästbloggsinlägget som görs, vår kära Mimi är påväg hem just nu, weeho!
Tycker det är lite smått taskigt av henne att åka iväg över min födelsedag, till underbara österrike dessutom..
Har inte åkt skidor på över ett år, men snart så sticker jag upp t kläppen, sååå gött!
Ska nog testa snowboard, lär ju slå halvt ihjäl mig, men det är värt de.

Vaknade tidigt hos min pappa idag och kunde inte somna om, så gick hem till mamma haha, så ska ta o vila en stund nu, ha de så jättebra!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

kram!

2012-03-11 @ 00:41:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, vilken rolig bild :P

2012-03-14 @ 21:12:56
URL: http://gummistovlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback