packar för fullt


Hejsan!
Jag håller just nu på att packa, eftersom imorgon vid klockan 1 åker jag till Danmark med mitt handbollslag! Det ska bli så grymt kul och häftigt! :D Vi ska åka buss till Kolding, dit vi ska, och bo på en skola från fredag till söndag. Vi ska både spela och kolla på handboll, och även åka till Legoland. Så nu är jag grymt taggad! Ska se om jag hinner fixa något tidsinställt, eller om någon kanske kan tänka sig att gästblogga? Aja, får se hur det blir! Men nu måste jag fortsätta packa o fixa lite andra småsaker. Vi hörs nog imorgon tror jag, kram! ♥

Kommentarer
Postat av: TILDAIOSOSOZZZ

JAG KAN GÄSTBLOGGA HAHAH nä men hade varit roligt Om du inte har ngr andra som ska då ;) men skulle kunna iaf hoho 8) <3<3

2012-05-03 @ 22:01:04
URL: http://tillda.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ha så roligt! :)

2012-05-07 @ 13:35:39
URL: http://sundstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback