världens sämsta

Skulle nog kunna utse mig själv till världens sämsta på att blogga, haha. Och nu skyller jag på skolan igen...Men vi har prov imorgon, No-prov för att vara exakt. Och jag har pluggat förgäves för att kunna allt, stannade faktiskt kvar i skolan idag i 1,5 timme på läxhjälpen för att plugga in det allra sista. Och det var verkligen värt den extra timmen! Så nu känner jag mig säker och kan sova gott! Imorgon ska jag även ta sista Gardasil-sprutan, hatar verkligen sprutor. Menmen, blir ju skyddad mot livmoderhalscancer så det är väl bra ;) haha. Godnatt allihopa ♥

Förresten, har sagt hur länge som helst att jag måste ut och fota, och inte ens det har blivit av. Dåligt av mig, men det hinner jag kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: ebba | foto

Jag håller på och fixar min design, om du kollar på eebbzi.blogg.se ser du att menyn sticker ut lite, hur tusan får man in den?

kramis

2012-10-12 @ 20:39:11
URL: http://eebbaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback