bildbrist

Fick bli en gammal bild jag hittade på kameran för måste verkligen ha nya bilder, så får väl gå ut och fota snart!

Äntligen är det fredag imon, har längtat hela veckan på det. Har inte bloggat på några dagar för har helt enkelt inte orkat och det är så tråkigt att blogga utan bilder med. Men ska försöka hålla igång bloggandet nu! Idag har jag gått i skolan som vanligt, dock väldigt seg dag för vi tittade på film i 3 timmar på eftermiddagen, Schindler's list. Den handlade om andra världskriget och var faktiskt riktigt bra! När jag kom hem från skolan pluggade jag en stund innan jag och pappa åkte till flygplatsen och sa hejdå till min syster som skulle åka till Turkiet. Sedan när jag kom hem efter det fortsatte jag att plugga. För en stund sen vad även jag och mamma ute och cyklade lite eftersom att jag inte kan träna över huvudtaget med min fot just nu, så måste hålla igång på något sätt. Men nu ska jag faktiskt ta och sova, vi hörs mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Amanda Aikioniemi Persson

Drömutseende Mimi!!!

2013-10-04 @ 18:14:43
URL: http://perssonamanda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback