keep your head up, stay strong

Eftersom jag inte bloggat på några dagar tänkte jag bara berätta lite om vad jag har gjort under tiden jag inte bloggat!
Torsdags: Gick i skolan till 3, sedan vid 5 drog jag till sjukgymnasten och kollade min fot. Åhh vill kunna spela fotboll nu :( Efter det åkte vi till flygplatsen och hämtade min syster som varit i Turkiet, och sen cyklade jag till träningen med Jennifer för att hålla igång min träning på något sätt när jag inte kan träna som vanligt.
Fredags: Gick i skolan till halv 3, var hemma en liten stund och sedan stack jag och pappa till golfklubben i Haverdal och spelade där på träningsbanan. Det var riktigt kul! På kvällen kom bästa Wilma hit en stund, väldigt mysigt!
Idag gick jag upp vid 9 och duschade, sen fixade jag mig och drog sedan och kollade när mitt lag spelade match. Tyvärr blev det förlust :( Kom hem vid 1 och sedan träffade jag Ellen vid halv 3, vi bakade lite och hade det allmänt mysigt haha! Just nu sitter jag och väntar på att mina kusiner ska komma hit, åh har saknat dom små sötnosarna! Men vi hörs imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej kan inte du visa din eller dina victorias secret produkter om du har några eller visa alla dina parfymer/bodylotions och det? Tack isåfall <3

Svar: jag kan göra det snart!
Mimi

2013-09-01 @ 18:57:42
Postat av: Max

Jättefin blogg! Älskar hur du skriver så utförligt å vackert

Svar: tack älskling
Mimi

2013-09-03 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback