sunday

tröja från Tessie, kofta från H&M, jeans från Lindex, klocka från Ur&Penn & plånbok från Michael Kors
 
Igårkväll var jag alltså på tjejkväll hos Matilde, väldigt trevligt var det! Vi lagade tacos tillsammans och gjorde chokladfondue, sen hade vi det bara mysigt och så. Sedan drog jag och Wilma hem till mig vid 11 och låg uppe och snackade ganska länge. Det behövdes verkligen, du är underbar wilmis ♥
 
Idag vaknade vi vid halv 12 och sedan runt halv 1 åkte jag med familjen till en namngivningsfest för mammas jobbarkompis dotter. Var där i ungefär 2,5 timme och sedan drog jag hem och städade rummet och duschade. Sen dess har jag bara tagit det lugnt, min moster och kusin var även här för en stund sedan. Men nu ska jag sova för imorgon är det skola igen som gäller, vi hörs mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: wilmis

du är bäst min fina
älskar dig, min ängel <3

Svar: älskar dig finaste <3
Mimi

2013-08-18 @ 22:30:29
Postat av: Krenare

Så grym blogg du har! ;-)
Btw, vart har du köpt den svarta tröjan med lite "volanger" där nere? Sjukt fin!
Kram<3

Svar: tack sötis!! den är köpte på tessie! kram ♥
Mimi

2013-10-19 @ 20:48:36
URL: http://kerrerrustemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback