min helg

lite bilder från helgen, tänkte berätta lite om vad jag gjort.
i fredags bakade jag pepparkaksmuffins efter skolan som jag skulle ha på lördagen, lite senare framåt kvällen kom bästa Wilma hem till mig, vi satt och snackade, åt mat, åkte och köpte godis och hade det allmänt mysigt! Jag fortsatte även baka när hon kom och lyckades självklart glömma sista plåten med muffins inne i ugnen så dom blev helt kolsvarta, bra jobbat mimi! fick även hem min nya vinterjacka i fredags som jag kan visa bild på imon!
i lördags stod jag, emma, tilda, lina och clara på stan och sålde kakor & sådant för att samla in pengar till klasströjorna vi ska köpa i klassen, fick ihop sammanlag 560kr efter 3 lidande timmar ute i kylan, FYFAN säger jag bara. Det var så fruktansvärt jävla kallt, usch!!! Sedan åkte jag hem och åt och sov sedan i någon timme för att sedan orka med kvällen. Åkte hem till tilda med de andra tjejerna och lagade god mat och kollade på film, sedan sov vi där.
söndagen gjorde vi mysfrukost med amerikanska pannkakor, så himla gott!! Sedan stack jag och tränade, och sedan vid halv 6 åkte jag och Wilma in till julskyltningen. Hittade dock INGENTING, förutom en gräddkola på torget som jag köper varje år på julskyltningen haha!
 
De två närmsta veckorna kommer bara bestå utav plugg, plugg, plugg och ännu mer plugg. Det är bara att kötta sista veckorna nu känner jag, sedan kan man vila ut liksom. Jaja, nu ska jag sova innan jag typ svimmar haha. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback