mitt 2013

Snart har ett helt år gått. 2013 var ett år med många nedgångar men även en del uppgångar. För min del har det varit mitt tuffaste och jobbigaste år hittills, känslomässigt med mycket tårar och utmaningar. Jag har förlorat många viktiga människor men även hittat många nya som hjälpt mig igenom det tuffa. Människor som stått vid min sida när jag inte orkat mer och bara velat ge upp. Även hittat tillbaka till vissa människor, som jag är väldigt glad över. Jag har varit kär, både olyckligt men även lyckligt. Jag har fått mitt hjärta krossat många gånger, men med hjälp av min underbara människor har jag försökt att må bättre och le ändå. Jag kanske har varit svag största delen av tiden jag mått dåligt, men nu i efterhand när jag gått igenom allt har jag blivit till en starkare människa. Det är jag väldigt stolt över♡
Mitt skolår har varit jobbigt av privata skäl, men av att jag mådde dåligt gjorde att jag lärde mig fokusera bättre på skolan och höjde mitt betyg i flera ämnen. Så att jag mådde dåligt hade sina positiva grejer, men förstås negativa också.
Har varit skadad i ett halvår vilket har betytt att jag varit ifrån fotbollen i flera månader, det har påverkad mig väldigt mycket. Frustrationen att inte kunna göra det man älskar med dom personerna som har samma intressen. Men har ju även blivit opererad i min fot så snart är jag på banan igen.
Vill tacka alla människor som stått vid min sida och gjort mig glad, kärlek till er!!
 
Jag hoppas att mitt 2014 ska bli bra, och att jag ska må bättre och vara nära de personer som får mig att må bra. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback