torsdag

lite mobilbilder från idag

Sov hos bästa bella inatt, la oss sent inatt efter att ha kollat på skräckfilm, Sinister. Usch säger jag bara. Vi somnade väl vid halv 5 inatt och vaknade sedan vid 1, och då gjorde vi supergod och mysig frukost! Sedan fotade vi lite och efter det kom victor en stund innan jag skulle hem.

Imorgon åker jag till Växjö för att spela fotbollscup med mitt underbara lag, är borta hela helgen och det ska bli så himla roligt! Men nu måste jag sova, ska hinna packa och sådant imorgon :) Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Söt duär!:)

Bloglovinbyte?

Svar: åh tack du! :)inte just nu, hehe ;)
Mimi

2013-01-05 @ 14:39:13
URL: http://www.oliviasanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback