fredag

Idag var sista träffen med konfagruppen innan konfirmationen som är imorgon, känns så himla skönt att jag äntligen ska konfirmera mig! Dessa 3 veckorna med konfagruppen blev mycket roligare än vad jag hade tänkt mig och det gick ganska fort oxå, men kommer faktiskt sakna vår grymma grupp :( Men ska ändå bli skönt att få sovmorgon nu på dagarna, och slippa gå upp 07.20 varje morgon!
 
Om en stund kommer Vilma hit så ska hon sova här inatt, för vi ska fixa oss tillsammans innan konfan imorgon. Hade tänkt locka mitt hår, men slänger nog upp en bild imorgon innan vi åker till kyrkan om jag hinner! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du! Jag undrar bara har du något tips/sätt du gör när du fotar ute på dig själv? Mina bilder blir ibland mörka eller ur fokus ? Har du nåt som skulle kunna hjälpa mig? tacksam för svar :D !

2013-07-13 @ 23:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback