Gothia Cup

Bilder från förra årets Gothia
 
Idag är det äntligen dags för att åka till Gothia Cup i Göteborg, åhh vad jag har längtat!! Ska bli så grymt jäkla roligt! Vet inte riktigt vilken dag vi kommer hem, men skulle gissa på antingen fredag eller lördag. Bloggen antagligen stå tom fram tills dess, men om jag har tid och ork lägger jag kanske upp något inlägg och berättar hur det gått för oss eller något sånt.
 
Såg nyss att jag fått massa frågor i kommentarer, men jag tar mig tid att svara på dom när jag kommer hem från Gothia! Nu måste jag fortsätta packa ner det sista, sedan blir det att äta lunch hos mormor och morfar för att fira morfar, sen åker jag direkt till samlingen för att sedan åka upp mot Göteborg! Ni får ha det så bra sålänge tills vi hörs nästa gång, kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback