kamerainställningar

Fick en fråga i en kommentar om vilka inställningar jag hade på min kamera för att få med vattenrörelserna på vattenbilden på mig och Jennifer som jag la upp igår. Tog snabba mobilbilder på kameran för att visa enklare för er!
 
Först hade jag kameran inställd på "A", alltså "Bländarstyrd automatik" som jag nästan alltid har när jag fotar. Sedan ställdes slutartiden in automatiskt och hamnade på 1/4000. Bländaren hade jag ställt in på det lägsta, alltså 1.8, eftersom jag fotade med mitt 50mm objektiv som oftast sitter på kameran. Sedan ställde jag in ISO:n 100.
 
Detta var de inställningarna jag hade och hoppas ni förstod allt och att du som undrade fick svar på din fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback