Michael Kors

Hej på er! Var väldigt längesen jag bloggade nu, men har ju varit på Gothia Cup så därför jag inte har bloggat. I förrår firade jag min konfirmation i efterhand med mina kusiner, för de var bortresta när jag konfirmerade mig. Och då fick jag en Michael Kors plånbok!! Blev helt överlycklig!! ♥ Fick egentligen den i en blå/lila färg, men tyckte att denna beiga var mer min stil, så bytte den i stan igår.
 
Imorgon ska jag till Båstad på förmiddagen med släkten och äta lunch på golfklubben där och ha det lite mysigt! Sedan på kvällen blir det att åka ut till Solgården och lyssna på Petra Marklund, det blir nog trevligt! Hade tänkt att lägga upp massa bilder imorgon från Gothia, får se om jag hinner med det. Men ska sova nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag var en av dem personerna som undrade ifall du kunde berätta vart den svarta tröjan/blusen kommer ifrån. Aa du sa att du skulle svara på alla frågor efter du hade kommit hem från Gothia. När ska du svara på frågorna?

2013-07-23 @ 23:43:46
Postat av: anonym

Vart köpte du den? Finns det några andra märken där ifrån? :)

Svar: den är köpt på dodici
Mimi

2013-08-31 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback