splash

En härlig bild från idag när jag och Jennifer hade lite vattenrkrig i det varma vädret, haha! :)
 
Jennifer sov hos mig inatt och idag när vi vaknade runt 12 var det underbart väder ute! Så idag har vi solat och haft vattenkrig haha, tränade även mellan halv 8 till 9 innan. Sitter just nu och bloggar från min nya dator som jag fick i konfirmationspresent av mamma och pappa, eftersom min förra var skitdålig haha. Så denna är verkligen mycket snabbare än min förra ;)
Men ska nog sova nu, vi hörs imorgon! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för dator fick du? Kan du visa den?

2013-07-12 @ 12:06:33
Postat av: Anonym

vilken data fick du?? :)

2013-07-12 @ 12:44:38
Postat av: Anonym

Vilken inställning på kameran har du för att få med vattnets rörelse?

2013-07-12 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback