summer

Lite bilder på fina kusinerna från igår när vi var i Båstad!
Var ju alltså i Båstad nästan hela dagen och hade det mysigt med släkten. Vi gick runt lite i stan, åt go lunch på golfklubben, var på stranden en stund och sedan köpte vi glass! Kom hem vid halv 6 och sedan vid 7 cyklade jag och mamma ut till Tylösand med några kompisar och satt i sanddynorna och lyssnade på Petra Marklund. Riktigt bra var det faktiskt, dock lite kallt att sitta där när solen gick ner.
 
Idag gick jag upp tidigt för att åka till stranden med Jennifer, men det blev det inget av eftersom det var molnigt när jag vaknade. Så drog till laxacupen vid 1 och kollade runt lite där, och nu på kvällen var det födelsedagsfirade hos mina kusiner. Imorgon hade jag tänkt att åka till laxacupen igen och kolla lite, har inte så mycket mer planerat än det. Men vi hörs imon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du att svara på alla frågorna som du sa att du skulle svara på efter Gothia?

2013-07-26 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback