saturday

virkade shorts chelsea | t-shirt h&m | stickad kofta gina tricot | halsband (nytt!) joy | klocka ur&penn armband thomas sabo & grekland + usa

Var inne i stan idag och köpte ett nytt halsband, älskar det verkligen! Träffade även en massa kompisar i stan, mycket trevligt :) Imorgon ska jag träna & sedan fira min kusin som fyller år idag. Har varit borta från bloggen i några dagar, under den tiden har jag bland annat haft skolavslutnig och äntligen sommarlov! Riktigt jävla skönt, har längtat som en galning!! På måndag börjar dock min konfirmation som är från klockan 9-12 varje dag i 3 veckor, känns lite surt att behöva gå upp så tidigt men de är ju samtidigt jag själv som valt det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har likadant med konfirmation 9 - 12 måndag - torsdag i tre veckor nu.. Konfirmerar mig i juli!

2013-06-15 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback