sämst på att blogga

Inte bloggat på flera dagar, men har varit i Gnosjö på kick off med fotbollen fredag-söndag. 
Och direkt när jag kom hem åkte jag till farmor och farfar och sov där för att mamma och pappa var i Berlin. 

Igår gick jag i skolan till 3, sedan åkte jag direkt till sjukgymnasten och efter det pluggade jag hos farmor och farfar.
På kvällen åkte jag hem och då kom äntligen mamma och pappa hem, de hade även köpt en tröja till mig som jag kan visa imon!

Idag efter skolan fikade jag med mamma på EH, supermysigt. Sedan pluggade jag och cyklade till fotbollsträningen och kollade på den. Kändes otroligt skönt att kunna cykla igen efter operationen!! Men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback