smärta

Operationen igår gick bra, doktorn såg att mitt ledband på både insidan och utsidan av foten var trasiga. Så han fixade ihop det och operationen tog cirka en timma. Jag låg sedan på uppvaket i någon timme och åkte sedan hem vid kvart i 2. Min operation var dock flyttad, för det kom in en akutoperation före. Så fick vänta i 3 timmar ungefär innan det blev min tur, blev rätt uttråkad under den tiden haha. Men igår när jag kom hem hade jag inte så ont i foten eftersom bedövningen fortfarande var kvar, så mina underbara vänner kom och träffade mig och fick mig på bra humör. Men idag när jag vaknade hade jag lite ont i foten, och innan för någon timme sen låg jag i soffan och grät av smärta haha :( Jaja, har tagit värktabletter så det blir nog bättre snart! Och snart kan jag äntligen vara tillbaka på planen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback