dålig bloggning

Hej på er! Har varit väldigt dålig uppdatering senaste veckan, har inte riktigt haft något att blogga om. Och då är det inte roligt att blogga heller för då blir det bara tråkiga och onödiga inlägg. Just nu mår jag inte heller så bra faktiskt, blir antagligen att stanna hemma från skolan imon om jag mår som jag gör nu. Idag var vi först med klassen på återvinningscentralen sedan en lektion och efter det tog vi bussen till Falkenberg för att gå på gymnasiemässan. Det var bara riktigt trångt och varmt där, usch. Men fick i alla fall svar på lite frågor jag hade så det var väl bra. Ska nog ta och sova nu så jag kanske mår lite bättre imon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback