gekås

världens sämsta bilder med blixt men det var så himla mörkt..usch hatar blixt men jaja
 
Var ju Gekås igår med wilmisen, köpte typ bara småsaker. Sminkpenslar, mini-tofsar, hårspännen, trosor, mobilskal, örhängen, Foundation och ett påslakan. Var sjukt mycket folk, usch. Vi åkte dit vid 9 och kom sedan hem vid 5 tror jag.
Efter det åkte jag hem till mig och åt och sedan stack jag och tränade ett corepass på TK. Fyfan vad jobbigt det var asså!! Efter passet gjorde jag mina fotövningar jag fått av min PT och sedan drog jag hem. Somnade tidigt igårkväll också, det var faktiskt skönt att vakna imorse bara för det (!!).
 
Idag hade jag matteprov, kändes faktiskt riktigt bra för en gångs skull!! Så nu har jag bara ett prov kvar att göra innan jag äntligen kan ta höstlov. Idag efter skolan har jag bara pluggat lite och tagit det lugnt. Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback