mörkhårig

Färgade håret brunt i söndags, fast har dock bara dåliga mobilbilder just nu på resultatet. Men ska se om jag kan ta lite bättre bilder imorgon med kameran! Har inte uppdaterat på några dagar nu så tänkte bara berätta lite om vad jag har gjort!
 
Söndags: Tränade med fotbollslaget på sjukhusets rehabilitering, vi gjorde vattengympa och ett träningspass inomhus. Efter det färgade mamma håret på mig, jag blev sjukt nöjd!! Sedan bakade jag muffins och var hemma hela kvällen och rensade på mitt rum. Var ju på Ikea på lördagen och köpte låga skåp som jag ska ha ståendes på mitt rum, ska även sätta in ett nytt skrivbord. Så då rensade jag allt som låg i min gamla byrå och skrivbord.
 
Måndags: Var med min kusin hos mormor och morfar nästan hela dagen, sedan när jag kom hem fortsatte jag fixa lite på mitt rum och jag och pappa satte in de nya skåpen. Skitsnyggt blev det!! Kan visa bild en annan dag när allt är klart!
 
Idag: Klockan 12 var jag och Hannah på tk och tränade spinning/cxworkx, fyfaaan vad jobbigt det var!! Sedan åkte jag hem och fixade lunch och vid halv 4 kom Adel, Han var här i några timmar och efter det har jag inte gjort så mycket.
 
Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon! God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Lollu

Färga du ditt hår hemma eller hos en frisör? Om du gjorde det hemma vilken färg/kartong använde du? :)

2013-10-30 @ 14:59:48
Postat av: Emma

Vad heter hårfärgen du färgade med? Och märke osv? Vill du ta fram bild på det? Är det permanent färg eller toning? Jättefint verkligen! :)

2013-10-31 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback