porträtt // jennifer

Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G + silvrig reflexskärm
Foto & Redigering: Mimi Aronsson (jag)
 
Längesedan jag fotade porträtt så kände att det var dags nu! Jennifer var hos mig innan en stund så vi gick ut och fotade lite, blev lite härliga höstbilder. Bara ääälskar hennes fina bruna ögon!!
 
Var i skolan idag för jag kände att jag mådde lite bättre när jag vaknade, men usch vad jag ångrade det sen. Fick huvudvärk och kände mig bara fruktansvärt seg, men överlevde lyckligtvis i alla fall. Just nu ligger jag dock i min säng med knappt något röst och halsont. Åhhhh orkar inte, jaja hoppas jag mår bättre när jag vaknar imorgon. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Din bebiii<3

Älskar dig min bebiii! Du och jag förevigt! <3;*
( synd att jag inte är lika fotogenisk som du...)

Svar: älskar dig mer baby!! <3du är ju fan modell!! ;*
Mimi

2013-10-12 @ 17:34:42
Postat av: rosanna

Tack för tipset, ska gå in och kolla det nu!

2013-10-12 @ 17:47:58
URL: http://rosannamoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback