Q/A

Q: Vad heter hårfärgen du färgade med? Och märke osv? Vill du ta fram bild på det? Är det permanent färg eller toning? Jättefint verkligen! :)
 
Q: Färga du ditt hår hemma eller hos en frisör? Om du gjorde det hemma vilken färg/kartong använde du? :)
 
A: När jag färgar mitt hår gör jag det hemma, med en toning från L'oréal. Oftast använder jag färgen "500 light brown", fast namnet stämmer inte riktigt in på resultatet för färgen blir mörkbrun.
Egentligen ville jag färga håret med en lite rödare ton, som jag gjorde förra året. Men det vågade jag inte denna gången eftersom jag blonderat håret väldigt många gånger denna sommaren, så om jag hade färgat med en lite röd ton kanske det har blivit heeelt fel färg haha. Men ska vänta ett tag och sedan göra det tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback