stressad dag

jacka h&m // tröja tessie // kofta express(köpt i USA) // hunters

Som rubriken lyder så har jag haft en ganska stressad dag, gick i skolan till tre och stack därefter hem direkt tilda för att fira hennes födelsedag. 
Klockan 4 var jag hos min PT och gjorde lite övningar i 1 timme, stack sedan hem och hann äta lite snabbt och så innan jag skulle iväg igen. 
Klockan 6 hade vi kostmöte med fotbollen, väldigt lärorikt faktiskt! Vi gjorde även fruktsallad med vaniljkvarg och keso, så jävla gott var det!! 
Kom sedan hem runt 8 och duschade, åt och sedan satte jag mig och pluggade.
Har alltså knappt hunnit vara hemma idag, men nu ligger jag äntligen i min sköna säng o ska sova!! 
Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback