två dagar

en bild från i somras på mig och världens finaste nea ♡♡

Hej på er, idag är det äntligen bara två dagar kvar till lov, wihooo.
Idag gick jag i skolan till halv 3, satt sedan kvar i skolan till kvart över 3 med emma och clara för att plugga inför provet vi har på fredag. Idag i skolan fick jag även tillbaka både mitt NO-prov och engelska-prov, är faktiskt riktigt nöjd!!
Efter vi hade pluggat efter skolan åkte jag upp till Movement för att ta magnetröntgen på min fot, haha det var faktiskt lite läskigt..det lät massa konstiga ljud och man var tvungen att ligga helt stilla i ungefär 20 minuter.
Det var sjukt svårt måste jag säga hahah. Jaja, efter det åkte jag hem och kollade lite tv och pluggade även lite med.
 
För en stund sen pratade jag skype med min fina syster som jobbar i Norge och idag fyller hon faktiskt 19, saknar henne så himla mycket♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback