18.42

tröja hollister | linne köpt i USA | jeans Lindex | väska h&m | loafers nelly
Blev sämsta kvalitén på bilderna, vet dock inte varför :( Men har inget Photoshop för tillfället så får redigera bilderna på en hemsida istället, ska försöka fixa nytt Photoshop snart! Haha älskar den fina rosa tejpen på min fot hahaha, skitsnyggt jag vet! ;) Tidigare idag var jag och kollade på mitt lags match, vinst blev det. Sen skjutsade Wilma mig hem på hennes moppe, haha jag älskar verkligen att åka moppe. Just nu sitter jag och väntar på att några kompisar till vår familj ska komma hit. Bloggar mer imorgon, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är inte Du och Moa vänner mer? Ser inte ut som det :Oo

Svar: jo klart vi är, vadådå?
Mimi

2013-09-15 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback