lycka

Äntligen!!!! Imorse släpptes alltså biljetterna till One Direction's konsert i Stockholm nästa år och jag ska dit!!
Första bilden är från inatt när vi kom dit och satte oss, vi var av dom första i kön. Andra bilden är från när solen äntligen gick upp imorse och det var bara någon timme tills biljetterna släpptes. På tredje bilden ser ni kön där det satt mellan 60-70 personer och väntade. Och på fjärde bilden är då min fina biljett.
 
Jag kom dit vid 1 inatt, men då hade sedan dom andra suttit där i några timmar. Det var sviiiinkallt att sitta där, trodde seriöst ett tag att jag skulle frysa ihjäl haha. Hade på mig hur mycket kläder som helst och en sovsäck och massa filtar, men tappade känseln i fötterna och händerna bara efter någon timme. Försökte att sova några gånger men det gick väl sådär, slutade med att jag halvsov helt skakandes av kylan haha. Jaja, tillslut fick vi i alla fall våra biljetter och blev helt öööverlyckliga, det var helt klart värt den jobbiga väntan!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback