PINK

hoodie pink | linne bik bok | byxor vila | skor johnny bulls
Dessa sega måndagar, usch på dom. Hade mattprov idag också, det gjorde ju inte denna måndagen bättre. Men det gick faktiskt helt okej, hoppas jag i alla fall haha.
 
Uppdatering har inte varit så bra på sistonde, men kan berätta lite om vad jag gjort i helgen. I fredags kom Max hit efter skolan och va här resten av dagen, i lördags skrev jag klart min inlämning och sedan på kvällen var jag hos Ellie på tjejkväll för hon har fyllt år. Och igår pluggade jag inför matteprovet idag och sedan på kvällen var jag på Wild West och åt med laget. Vi firade serieseger, grymt ju!! Dock är jag fortfarande väldigt frustrerad för att jag fortfarande inte kan vara med och spela för min fot. Har varit borta från fotbollen nu i 2,5 månad, så jääävla segt.

Kommentarer
Postat av: Stina Bondeson

Har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt designskal från iDiwa.se. Va gärna med, det är väldigt enkla regler!
Kram!

2013-09-23 @ 21:17:29
URL: http://stinasegna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback