1 day left

jacka missäy // väska h&m // t-shirt new yorker // kavaj vero moda // jeans house of belle // klocka ur&penn // converse
 
God kväll! Bloggade aldrig igår för hade fullt upp hela dagen, direkt efter skolan vad jag hos tandläkaren, sedan hos sjukgymnasten och sedan pluggade jag. Åkte sedan och handlade med min syster (som kom hem i måndags!!!). Idag har jag först varit i skolan, sedan hann jag bara hem och äta och sedan var det möte på Sannarp om min linje jag valt. Så var på informationsmöte där i ungefär 1,5 timme, sedan drog jag hem och satte mig direkt med plugget.
Imorgon är det en stor dag, haha nej skämt åsido, men imorgon fyller jag faktiskt år!! Slutar skolan vid 3 och sedan ska jag in till stan för att fika med tjejerna, och sedan blir att kolla på mitt lags match vid halv 6. På kvällen är det planerat att ha lite mys här hemma och beställa thai-mat, sååå gott.
 
Men nu ska jag ta och sova, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: elin ernér

Du har sån himla fin stil Mimi!!

Svar: åh tack finaste elin!!! <3
Mimi

2014-04-02 @ 23:51:18
URL: http://elinerners.blogg.se
Postat av: Ida - foto & häst

så snyggt!!

Svar: åh tack du!! ❤️
Mimi

2014-04-04 @ 22:38:40
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback