Italy next

Heeeeej, och ja, jag är sämst på att blogga haha, iknow. Har haft fullt upp senaste dagarna och inga roliga bilder heller att visa här på bloggen.
I torsdags fyllde jag år, hade en superbra dag med bästa lina i stan och åt årets första glass utomhus, sedan kollade jag på mitt lags match på kvällen och åt också thai-mat med min fina familj. Dock blev jag sjuk på kvällen och var där med hemma från skolan på fredagen. Låg hemma och sov och försökte bara bli frisk från den hemska förkylningen och halsonten, eftersom att på lördagen skulle vi ha släkten hemma hos oss för att fira mig, och då ville jag ju inte ligga sjuk. Jag mådde bättre på lördagen och var inne en snabb sväng i stan för att byta en födelsedagspresent, efter det låg jag bara hemma och vilade fram tills kvällen då släkten alltså skulle komma. Fick jättefina presenter som jag blev sååå glad för! På söndagen pluggade jag hela dagen för jag hade ett arbete som skulle in på kvällen, och packade även en del. I måndags hade vi chill-dag i skolan för vi har tema-vecka denna veckan, så jag hade valt olika träningspass just på måndagen. Efter skolan gymmade jag med tilda och sedan åkte jag direkt hem för att fortsätta med packningen. Igår gick jag i skolan tills halv 3, sedan drog jag hem och packade, och på kvällen träffade jag petter en stund.
 
Anledningen till varför jag packat i flera dagar är för att imorgon klockan 5 på morgonen ska jag iväg på skidsemester till Italien!! Åhhh ska bli så himla kul, dessutom har jag en ny snowboard som jag är så spänd på att få testa. Så tyvärr kommer jag inte ha min dator med och alltså ingen bloggning från datorn i alla fall, men ska försöka göra några mobilinlägg till er! Så håll utkik ändå ifall jag lägger upp något! Tänkte att jag skulle ha hunnit göra en video med vad jag fick i födelsedagspresent innan vi åker, men det är fortfarande en grej som inte har kommit (som vi beställt) av mina presenter så vill isåfall göra videon när jag fått allt, alltså när jag kommer hem. Kommer hem på torsdagkväll nästa vecka, men direkt på fredagsmorgonen dagen efter åker jag iväg på träningsläger till Danmark med fotbollen, vilket betyder att jag är borta ytterligare 4 dagar. Men nu har jag inte mer tid att skriva, måste verkligen sova. Ni får ha ett superbra påsklov nästa vecka, så hörs vi nog under tiden jag är bortrest! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

fin!

Svar: tack finis!!! <3
Mimi

2014-04-09 @ 23:33:22
URL: http://emmabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback