mycket just nu

Har så mycket i huvudet just nu att jag snart sprängs typ. Skolan tar dö på mig, det är så jäkla mycket i skolan nu som det alltid är veckorna innan loven. Med en massa prov, läxor och inlämningar, you know. Vill bara ha lov nu så jag kan koppla bort skolan för några dagar+att på lovet ska jag till Norge och hälsa på min älskade syster som jag saknar så det gör ont

Var hos läkaren idag med foten, blev bestämt att vi ska göra en andra operation i foten. Nästa vecka antagligen blir det av, känner både bra och dåliga tankar inför det. Jag vill ju bli frisk och kunna träna som vanligt och inte känna mig hindrad av något. Men samtidigt orkar jag inte med att gå runt på kryckor igen och liksom vara tillbaka på ruta ett. Men sedan är det så att denna andra operationen+mycket rehab efteråt kommer göra att jag snabbare kan komma tillbaka till träningen, vilket är det jag vill. Men har liksom ingen ork kvar till allt detta igen, och är så rädd att det skulle bli dåligt i foten igen..
VILL BARA ATT ALLT SKA VARA BRA.

Förlåt för ett väldigt deppigt inlägg, men kände för att skriva av mig och har typ hamnat i en låg och ledsen period nu. Orkar inte med allt tänkande på 1000 grejer. Men nu ska jag försöka sova, godnatt alla fina läsare

Kommentarer
Postat av: Äwi

❤️❤️❤️❤️ Smsa mig imorgon vill veta om operationen!!!!

2014-02-05 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback