bra helg

Tog dessa bilder inatt när jag skulle cykla hem från Lina, därav väldigt brusiga & dåliga, men himlen var så jäkla häftig haha!!
 
Igår gick jag upp vid 10 för att vara på träningskompaniet klockan 11 med tilda för en genomgång av alla maskiner i gymmet. Testade runt 10 maskiner som var jäkligt jobbiga men bra. Var inne i gymmet i ungefär 1,5 timme, sedan drog jag hem och duschade. Åkte sedan till Team Sportia med mamma och pappa för att köpa nya träningskläder, kan visa dom imorgon om jag hinner. När jag kom hem gick jag, lina, tilda och emma till pulkabacken för att åka lite pulka, hahaha fyfan vad kul vi hade asså. Efter en kall och blåsig pulkaåkning stack vi hem till lina och gjorde hemmagjord pizza, riktigt gott var det! Resten av kvällen spelade vi något spel, kollade film och hade det mysigt!
 
Idag blev det inte heller någon sovmorgon och jag var huuur trött som helst när jag vaknade haha. Stack i allafall till Team Sportia (igen haha) och gjöt sulor till mig, för har låga hålfötter som behövs lyftas upp. Efter det åkte jag till fotbollsträningen och var med lite, åååh vad kul det var, speciellt att träffa alla. Fick dock lite ont i foten i slutet, men jaja jag överlevde haha. Efter träningen åkte vi till Team Sportia (för tredje gången hahah..) för att gjuta ett par till sulor som jag kan ha i mina vanliga skor. Resten av dagen har jag pluggat, städat och bara tagit det lugnt som typ alla andra tråkiga söndagar haha. Jaja, ska nog sova nu, blev ett väldigt långt inlägg känner jag. Och kom nyss att tänka på att jag fortfarande måste ut och fota, ååååh hinner ju fasen aldrig det, jaja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag har precis gett dig blogaward. Kika in på min blogg för att se reglerna. Om du redan gjort den så behöver du inte göra igen! :)

2014-01-20 @ 00:21:50
URL: http://tildamicaela.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback