denna känslan är obeskrivlig

Idag stod jag äntligen på fotbollsplanen igen efter att ha stått vid sidan som skadad i ett halvår. Fyfan vad det kändes bra!!! Dock är jag ju inte tillbaka helt och kan spela som jag brukar, utan börjar långsamt och försiktigt ta mig tillbaka. Var så härligt att träffa alla igen och fick ett sånt fint välkomnande!! Men idag på träningen så testade jag bara att jogga runt med fotbollsskorna och var även med på en övning med boll, och det gick faktiskt väldigt bra. Åh kan inte beskriva min lycka just nu. Äntligen är jag ett steg närmre till hur det var innan, ett steg närmre till att kunna göra det jag älskar ♡
 
Men imorgon börjar skolan igen och jag är verkligen inte redo, usch. Vill ha lov föralltid haha, nejmen nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback