love ♡♡♡

Godkväll!
Imorse gick jag upp vid 9 för att åka och lämna av min syster på tågstationen. Hon har varit hemma i två veckor men nu var hon tvungen att åka tillbaka :( Men om tre månader är hon hemma igen, så jag hoppas dessa månaderna går fort! Efter vi hade lämnat henne vid tåget stack jag hem och packade träningsväskan och stack ner till TK med mamma och tränade body balance. Annars idag har jag bara segat framför tv:n och även pluggat matte. Imorgon ska jag först träna tabatachallenge med mamma, sedan träffa Wilma. Får se vad vi hittar på, men vi ska i allafall sova här imonkväll. Men har inte mer att skriva nu, så vi hörs mer imorgon!
 
Några bilder på mig och bästa syster♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback