tillbaka med ett nytt försök

Oj, känns som jag inte bloggat på typ 100 år haha. Har haft jäkligt mycket i skolan denna veckan, därför jag inte bloggat. Har även inte haft något att blogga om, men nu har jag lite inlägg som jag planerat i huvudet som kommer upp under helgen. Idag hade jag NO-prov i skolan, kändes som det gick ganska bra, hann dock inte färdigt så hoppas på att få fortsätta nästa vecka. Efter skolan stack jag in till stan och köpte present till mamma, sedan tog jag bussen till Eurostop för att kolla på en tröja. Resten av dagen har jag bara varit hemma och inte gjort något speciellt.
Imorgon har jag tänkt att sova ut, sedan plugga massa, vill även hinna med och träna lite på gymmet, sedan träffa älsklingswilmis på kvällen. Sooooom jag saknat henne, vi har inte träffats på typ 2 veckor?!
Jaja, ska nog sova nu, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback