bra dag

älskling♥

Började dagen med jobb mellan halv 10 och 1, sedan hämtade mamma & pappa mig på jobbet för att åka vidare till stranden. Var där i några timmar med massa gott folk, kommer verkligen sakna dessa goa dagar på stranden om ett tag! Var där i några timmar och åkte sedan hem för att snabbt byta om och sedan cykla iväg till fotbollsträningen. Träningen gick väl helt okej en stund med foten, men efter ett tag började jag få ont i min vänsterfot (?!?) som jag inte alls haft några problem med innan. Lite surt, men antar väl att det kanske är någon överansträngning av något slag.
Imorgon blir det att ta tåget till Göteborg klockan 9 med mamma, Wilma och hennes mamma. Ska bli sååå mysigt och ska förhoppningsvis shoppa en del hade jag tänkt! Vi funderar även på att ta en sväng inom Liseberg innan vi åker hem, men det får vi se hur det blir med det! Tror nog faktiskt att jag ska ta och sova nu, så vi kanske hörs imorgon men annars så hörs vi på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback